یک‌شنبه

سخت نگیرید، Comrades!

یک‌شنبه

سخت نگیرید، Comrades!

منبع

جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۷ ق.ظ

مشفقانه عرض می‌کنم

در نوشته‌های بنده چیزی پیدا نمی‌کنید

گویا خیلی هم تکلّف هست در نوشته‌هایم، در صدد آنم که کمترش کنم.



اکثر حرف‌های خودم را در تک پیوندی که قرار دادم، با نثری روان‌تر و دوستانه‌تر و شیرین‌تر می‌توانید بخوانید؛ اعتراف می‌کنم گاهی حتی تقلّب هم می‌کنم. بخوانید، خوب است.



پ.ن: باور کنید آن وبلاگ مال من نیست، این‌طور که از اسمشان برمی‌آید ایشان کاتبه‌ای هستن زیباروی و متشخص، دانش‌جو و جوان؛ من؟ روی سیاهی دارم، سواد شکسته‌ای و کارم؟ ولگردی.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی